בליל שבת: שריפה בשטח החקלאי של ח"כ רם בן ברק

אבי יעקב 1 Comment on בליל שבת: שריפה בשטח החקלאי של ח"כ רם בן ברק

שריפה פרצה בליל שבת על גג המתבן של ח"כ רם בן ברק מ'יש עתיד' בו מותקנים פאנלים סולאריים. אחרי שעות ארוכות, הושגה שליטה על השרפה וצוותי כיבוי עבדו שעות ארוכות בשטח. נסיבות השריפה יחקרו ע"י חוקר דליקות. בן ברק עצמו העריך שהנזק עשוי להגיע למיליונים

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרפה גדולה פרצה בליל שבת במתבן במשק החקלאי של ח"כ רם בן ברק מיש עתיד. בשלב זה עדיין לא ברור אם מדובר בשרפה שפרצה מהצתה מכוונת או בשל סיבה אחרת. במחוז הצפון של כבאות והצלה אמרו כי במוקד 102 התקבל דיווח על השרפה בשעה 02:00. על גג המתבן מותקנים פאנלים סולאריים, וכי המאמץ העיקרי של הצוותים היה להקטין את גובה הלהבות ככל שניתן על מנת למנוע את קריסתו, כמו גם להגן על בעלי החיים שנמצאים בסביבת המתבן.

לבסוף, הושגה שליטה על השרפה וצוותי כיבוי עבדו שעות ארוכות בשטח. נסיבות השריפה יחקרו ע"י חוקר דליקות. בן ברק עצמו העריך שהנזק עשוי להגיע למיליונים. "לא ממהר לקבוע אם מדובר בהצתה או בתקלה. אני מעריך את הנזק בשניים וחצי מיליון שקלים. הדבר התרחש ברפת עגלים שהייתה ריקה, ולמרבה המזל אף אחד לא נפגע", מסר חבר הכנסת. "אני סומך על הגורמים המקצועיים שיחקרו את האירוע, ומודה לכוחות הכיבוי וההצלה שעבדו במטרה לכבות את השריפה במתבן".



1 תגובות

מיין תגובות